dinsdag 9 april 2013

1 bite apple pie

 
 


Gistermiddag hebben we een appelboompje in de tuin gezet.
Ik verheug me zo op die schitterende bloesem. Om maar niet te spreken van het plukken van die en mooie glimmende appels in het najaar. Stiekem zag ik al die heerlijke gerechten met onze eigen appels al voor me.
Maar omdat ik toch van plan ben eerst nog te gaan genieten van een hele mooie lange zomer moeten we het voor dit recept dus nog even doen met de appels uit de winkel.
Maar daarom niet minder lekker!
 
 
 

 
One bite apple pie
 
Ingredienten
 
appels
bladerdeeg
suiker
kaneel
 
Bereiden
 
Maak een mengsel van de suiker en kaneel.
Ontdooi de plakje bladerdeeg en snijd ze doormidden
in 2 driehoekjes.
Snijd de appels in parten en haal het klokhuis eruit.
Bestrooi het bladerdeeg rijkelijk met het suikermengsel
en rol het om de appelpartjes.
Plaats ze 15 / 20 minuten in een op 200 graden voorverwarmde oven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten