dinsdag 2 juli 2013

Win een aardbeienijsje

 
 
Ik ben gek op koopjes! Het geeft me het heerlijke gevoel alsof ik iets gewonnen heb.
Na de nodige mis "koopjes", en "subtiele" opmerkingen van mijn man, weet ik heus wel dat dat niet zo is.
Maar toch....ik kan er niet voorbij lopen als er op de markt een aardige meneer luidkeels z'n laatste aardbeien aan staat te prijzen.
 
HEERLIJKE HOLLANDSE AARDBEIEN!!!!
2 BAKJES, 3 EURO MAAR!!!!

 
En ze zien er zo lekker uit!
Tot je ze de volgende dag uit het zakje haalt...
 
Maar nu heb ik het: zelf gemaakt ijs! In die ouderwetse bakjes die we vroeger ook hadden. (ik zag ze bij de Ikea staan)
 
Ik heb m'n koopje en de kids een heerlijk gezond ijsje.
Lijkt me toch absoluut een win-win situatie...!
 
Ingrediënten
 
water
suiker
honing
melk
yoghurt
aardbeien
 
Bereiden
 
Kook in een pannetje wat water, suiker en honing totdat de suiker en honing gesmolten is. Laat het water afkoelen en meng het met de yoghurt en een scheutjes melk.
Pureer de aardbeien en schenk beide mengseltje in de ijsbakjes.
Je moet wel een beetje geduld hebben want het moet een nachtje in de vriezer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten